ระบบบริหารจัดการบัณฑิตศึกษา คณะมนุษยศาสตร์และสังคมศาสตร์ มหาวิทยาลัยขอนแก่น
(Graduate Management System Program, Faculty of Humanities and Social Sciences, Khon Kaen University)
ระดับ | ชื่อปริญญา (สาขาวิชา) | ชื่อสถาบัน, ประเทศ | ปี พ.ศ. ที่จบ |
---|---|---|---|
ปริญญาตรี | B.Ed. (Second Class Honors) in Secondary Education | Chulalongkorn University ไทย | 0 |
ปริญญาโท | M.A. in Teaching English to Speakers of Other Languages (TESOL) | California State University, Los Angeles USA. | 0 |
ปริญญาเอก | Ed.D. in Professional Development | Victoria University Australia | 0 |
1. | Co-author: Asst. Prof. Virasuda Sribayak, Asst. Prof. Kittitouch Soontornwipast. (0). Foundation English I (EL 070). -: -. |
2. | Co-author: Asst. Prof. Virasuda Sribayak, Asst. Prof. Kittitouch Soontornwipast. (0). Foundation English III (EL 172). -: -. |
1. | Arwae, S., Soontornwipast, K.. (2022). "Developing Scientific Oral Presentation Competence focusing on Question-and-Answer Sessions of High-Ability Science Students in Thailand". LEARN Journal: Language Education and Acquisition Research Network, 15 (2). Page 377–411. |
2. | Imsa-ard, P., Soontornwipast, K.. (2022). "Enhancing Lesson Plan Writing Skills through Screencast-Assisted Written Feedback: A Study of Thai Pre-service EFL Teachers". International Journal of Pedagogy and Curriculum, 29 (1). Page 67–82. |
3. | Opasrattanakorn, O., Soontornwipast, K.. (2021). "A mixed-methods study of the future qualifications of English teachers in the South of Thailand". International Journal of Instruction, 14 (3). Page 661–684. |
4. | Maipoka, S.-A., Soontornwipast, K.. (2021). "Effects of intensive and extensive reading instruction on thai primary students' english reading ability". LEARN Journal: Language Education and Acquisition Research Network, 14 (1). Page 146-175. |
5. | Sribayak, V., Soontornwipast, K.. (2015). "EFL teachers' beliefs about teacher training". International Journal of Interdisciplinary Organizational Studies, 9 (1). Page 23–34. |
6. | Soontornwipast, K.. (2012). "Inclusive education: Language learning of students with disabilities". International Journal of Interdisciplinary Social Sciences, 6 (7). Page 155–168. |
7. | Kitiyanusan, R., Soontornwipast, K.. (2011). "Using video clips in teacher education: Self-reflection on teachers' experiences". Ubiquitous Learning, 3 (2). Page 53–62. |
8. | Soontornwipast, K.. (2010). "EFL teachers' Beliefs about Grammar and Grammar teaching: A case study of a language institute at a Thai University". International Journal of the Humanities, 8 (8). Page 143–152. |
9. | Soontornwipast, K.. (2009). "An impact of the MATEFL program: Career change". International Journal of Learning, 16 (9). Page 355–366. |
Link ที่เกี่ยวข้อง : GS-FROM REG REQ เว็บไซต์คณะ บัณฑิตวิทยาลัย สำนักบริหาร สำนักนวัตกรรม ห้องสมุด ศูนย์คอมฯ มหาวิทยาลัยขอนแก่น
ช่องทางการติดต่อ : โทรศัพท์ : 043-202319 Facebook : งานบัณฑิต
อนงค์นาถ โยคุณ อีเมล์ : yanong@kku.ac.th
สกุลรัตน์ คำพิละ อีเมล์ : sakulratmo@kku.ac.th
กษณะ ปัญญาคำ อีเมล์ : kasapa@kku.ac.th
© สงวนลิขสิทธิ์ คณะมนุษยศาสตร์และสังคมศาสตร์ มหาวิทยาลัยขอนแก่น