ระบบบริหารจัดการบัณฑิตศึกษา คณะมนุษยศาสตร์และสังคมศาสตร์ มหาวิทยาลัยขอนแก่น
(Graduate Management System Program, Faculty of Humanities and Social Sciences, Khon Kaen University)
ระดับ | ชื่อปริญญา (สาขาวิชา) | ชื่อสถาบัน, ประเทศ | ปี พ.ศ. ที่จบ |
---|
1. | Dhami, Binod & Prabjandee, Denchai. (2024). "Exploring TESOL graduate students’ perceptions towards Global Englishes in Nepal". Asian Englishes, 2567 (Volume 26, Issue 2). Page Pages 460 - 474. |
2. | Dhami, Binod & Prabjandee, Denchai. (2024). "Exploring TESOL graduate students’ perceptions towards Global Englishes in Nepal". Asian Englishes, 2567 (Volume 26, Issue 2). Page Pages 460 - 474. |
3. | Noknoi Supawadee & Prabjandee Denchai. (2024). "Thai School Directors’ Lived Experiences and Attitudes Towards Global Englishes: Do They Impact Hiring Foreign National Teachers?". rEFLections, 2567 (Volume 31, Issue 1). Page Pages 295 - 309. |
4. | Xue Jiang, Prabjandee Denchai & Kewara, Punwalai. (2024). "Exploring Chinese Students' Lived Intercultural Experiences Studying Abroad in Thailand through a Narrative Inquiry with a Collage Self-Portrait Method". LEARN Journal: Language Education and Acquisition Research Network, 2567 (Volume 17, Issue 2). Page Pages 447 - 469. |
5. | Prabjandee Denchai & Kewara Punwalai. (2023). "Trajectories of Learning to Become CLIL Teachers: Lived Experiences and Professional Growth". LEARN Journal: Language Education and Acquisition Research Network, 2566 (Volume 16, Issue 2). Page Pages 770 - 783. |
6. | Prabjandee Denchai & Kewara Punwalai. (2023). "Trajectories of Learning to Become CLIL Teachers: Lived Experiences and Professional Growth". LEARN Journal: Language Education and Acquisition Research Network, 2566 (Volume 16, Issue 2). Page Pages 770 - 783. |
7. | Prabjandee Denchai & Fang Fan . (2022). "‘I was like, just wow!’: insights from Global Englishes teacher professional development". Asian Englishes, 2565 (Volume 24, Issue 3). Page Pages 294 - 311. |
8. | Prabjandee Denchai & Nilpirom Pornsiri. (2022). "Pedagogy in English-Medium Instruction (EMI): Some Recommendations for EMI Teachers". rEFLections, 2565 (Volume 29, Issue 2). Page Pages 421 - 434. |
9. | Prabjandee Denchai. (2022). "Inconvenient truth? How different mentoring approaches impact student–teacher identity development". Frontiers in Education, 2565 (Volume 7). Page -. |
10. | Savski Kristof & Prabjandee Denchai. (2022). "CEFR: A Global Framework for Global Englishes?". TESL-EJ, 2565 (Volume 26, Issue 3). Page -. |
11. | Prabjandee Denchai. (2020). "Narratives of learning to become English teachers in Thailand: developing identity through a teacher education program". Teacher Development, 2563 (Volume 24, Issue 1). Page Pages 71 - 87. |
12. | Xiao Youxing, Surasin Janpanit & Prabjandee, Denchai. (2020). "Development of a training module to improve initial ELT proficiency among student-teachers in multi-ethnic community schools". Journal of Language and Linguistic Studies, 2563 (Volume 16, Issue 1). Page Pages 366 - 389. |
13. | Prabjandee Denchai. (2020). "Teacher professional development to implement Global Englishes language teaching". Asian Englishes, 2563 (Volume 22, Issue 1). Page Pages 52 - 67. |
14. | Prabjandee Denchai. (2019). "Unwelcome truths of the professional learning community policy in Thailand: Teacher’s sensemaking". Issues in Educational Research, 2562 (Volume 29, Issue 1). Page Pages 223 - 242. |
15. | Kewara Punwalai & Prabjandee Denchai. (2018). "CLIL teacher professional development for content teachers in Thailand". Iranian Journal of Language Teaching Research, 2561 (Volume 6, Issue 1). Page Pages 93 - 108. |
Link ที่เกี่ยวข้อง : GS-FROM REG REQ เว็บไซต์คณะ บัณฑิตวิทยาลัย สำนักบริหาร สำนักนวัตกรรม ห้องสมุด ศูนย์คอมฯ มหาวิทยาลัยขอนแก่น
ช่องทางการติดต่อ : โทรศัพท์ : 043-202319 Facebook : งานบัณฑิต
อนงค์นาถ โยคุณ อีเมล์ : yanong@kku.ac.th
สกุลรัตน์ คำพิละ อีเมล์ : sakulratmo@kku.ac.th
กษณะ ปัญญาคำ อีเมล์ : kasapa@kku.ac.th
© สงวนลิขสิทธิ์ คณะมนุษยศาสตร์และสังคมศาสตร์ มหาวิทยาลัยขอนแก่น